2009. október 13., kedd

Környezetem upgrade-je

Az ember szereti, ha kellemes környezetben élhet, ha emlékek veszik körül. Talán ezzel másoknál is inkább így vagyok. Még egy szabad rész volt a szobám falán. Oda már régóta terveztem valamit. Egy része elő is volt készítve, másikat pótoltam. És most, hosszú várakozási idő és technikai megoldások kieszelése után megoldódott. Felkerült néhány kép, amely első sorban emlékeztet valamire, vagy kedves a szívemnek valamiért. Visszakerestem, kiválasztottam jó néhányat, de annyi hely sajnos nincs. Tehát szelektáltam belőlük. Egyelőre ennyi van azon a falon, amennyi a képen látszik. Még készül majd két sornyi, aztán majd újabb megoldások után kell nézzek.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

tudod mit? túl sok helyet pazaroltál... szerintem kevesebb helyközzel is esztétikus lenne... amúgy meg gondoltál arra, hogy egy hatalmas plakát soksok képből, s azt tedd a plafonra?:P