2009. június 16., kedd

Reflexbukfenc

Ma újra megtaláltam a biciklit, s kiderült, még működik is (és én is rajta). Mondjuk az is igaz, hogy kicsit állítanom kell majd a hátsó féken, mert amiatt, hogy nem fog rendesen, az első viszont talán túlságosan is, újabb bukfencet úsztam meg sérülés nélkül az "esnitudnikell" kiegészítőprogram helyes működésének köszönhetően, amikor elém lépett egy figyelmetlen gyalogos. Nem sokan hitték el, hogy élek... de muszáj volt nekik, miután tovább haladtam. Remélem nem leszek jútyubon... De jó volt kicsit pótolni az utolsó pénteken elmaradt focizást egyéb mozgással. És még valamit felfedeztem ma újra. Éspedig, hogy nem csak zúzából lehet finom pörköltet főzni (bár a legfinomabbat akkor is abból, látszik ez már az időszakos megrendelésekből is). És a legszebb oázis az én szobám, amikor rend van benne.

Nincsenek megjegyzések: