2011. február 28., hétfő

A veszélyes hétvége kipipálva

Nagyon sűrű program alakult most hétvégére. Csomó utazás, rohanás, kihívások, megfelelés, taktikázás, tapogatózó beszélgetés a célok érdekében. Ráadásul mindezek az élet iskolája folyamán felvett témák mindenikében. Hiszen nyilvánvaló az, hogy az élet egy iskola. Egy olyan, ahol az oktatás opcionális, ahogyan a tantárgyak is azok. Mindenki maga választhatja meg többé kevésbé, hogy milyen témákban fog tanulni akarni. És a hétvégén nagyjából minden fontos témában volt változás, remélem előre lépés. Persze ehhez az kellett, hogy intenzíven megélje az ember az eseményeket, esetenként bátorság kellett, esetenként ötletek és odafigyelés. Beléptem az "oroszlán torkába" is, az én torkomban egy kis gombóccal. De ha nem bíztam volna önmagamban, akkor nem teszem meg. A visszajelzések még csak részeredmények. De a helyszíni értékelés alapján én magam meg vagyok elégedve. Az első vizsgát sikeresen vettem abban a témában, ahol jelen pillanatban a legnagyobb változásoknak nézek elébe. Kissé stresszes ugyan, hogy nem teljesen pontosan leszögezettek az időpontok, de talán most már unalmasnak is találnám az életem stressz nélkül. Bár őszintén szólva, lenne néhány tényező, amit elhanyagolnék. És úgy sokkal jobb lenne. Azt viszont meg kell említsem, hogy a vasárnap este sok mindent sikerült kárpótoljon, a maga megoldott kellemetlenségeivel együtt. Valami kell éltesse a reményt, nem? Kapaszkodjunk bele.

Nincsenek megjegyzések: