2008. december 14., vasárnap

Kedves hétvége

Az udvarhelyi G-Pont az igazi, a vásárhelyi csak másolata annak. Pénteken is, szombaton is. Jó kis asztaltársaság, kedves kiszolgálás. Szívesen mentem eddig is Udvarhelyre, nagyon sok jó barátom van ott. Úgy érzem, a mostani hétvégén még szereztem párat. És többet is talán. Jó érzés, ha az embernek vannak barátai, még akkor is, ha fentről követik, vigyázzák életét. Történik az élet folyamatosan, még ha ritkán írok, akkor is. Mostanság valahogy nem éreztem elég erőt hozzá. Ez a hétvége kedves volt számomra, több okból kifolyólag. Valahogyan teljesen véletlenül és mégis egyensúlyban történtek a dolgok úgy, ahogyan megtörténtek. Mintha valaki irányította volna őket. Hiszen ha elgondolkodunk azon, hogy akár egy napnak a programja mennyire más lehet, ha akár egyetlen percnyi eltolódás bekövetkezik. Csak elgondolkodni lehet ezen, mert gyakorlatban bebizonyítani teljesen lehetetlen. Mindig is szerettem a kisgyerekeket, és általában ők is szimpatizáltak engem. Ez a hétvége többek között arról is emlékezetes marad számomra, hogy kedves barátaim gyerekei is jelen voltak benne. Meg egyéb kedves dolgok, kis odafigyelések, figyelmességek. De mindegyre eszembe juttok.

Nincsenek megjegyzések: