2009. április 9., csütörtök

My Sassy Girl

"Életedben egyszer, ha mázlista vagy, találkozol azzal aki kettéosztja az időt. Mielőtt találkoztál vele és azután."... Rokonlelkek ... Hát igen, a tequila az ilyenné tesz... No meg a vörösbor is, amint a mellékelt ábra mutatja... És mindez amiatt, hogy a vőlegénye szakított vele... Nemsemmi dolog végigtaxizni a várost, amíg megtalálod, hogy hol lakik, mert a vörösbor nem engedte, hogy egyedül tudjon hazamenni... Alakulgat a dolog, aztán egy hokibottal való összefejelésből találka lesz az apucival... "Ugyan, kit érdekelne egy csinos, titokzatos, szenvedélyes, valószínűleg bipoláris, erőszakos, iszákos, arrogáns, durva, nő."... Ezt el kell tanulni tőle. Ijesztő vidámparki kirándulás (a szerelmi bánatos katona csak bónusz)... Ezt nevezem sikertelen interjúnak... Titokzatos és meglepetésekkel teli... Aztán 3 hét, 4 nap, 9 óra, 20 perc és 6 és fél másodperc távollét... Még hogy, "egy nővel van randim"... Dilis ez a lány, és még egy csók se volt... És a sétáló végében nem hallatszik: "Sajnálom, sajnálom, nem tehetek róla, azt hittem más vagyok"... 1 év... s eltelt... "Csak bántottalak, pedig én nem ilyen vagyok, csöppet sem."... "A sors egy híd, amit maga épít, ahhoz akit szeret."... Úgy döntöttem, csak idézgetek ebből a filmből: "Akár együtt maradunk, akár nem, mindig te leszel álmaim nője. Örökké irigyelni fogom azt a férfit, aki elnyeri a szívedet."... Nem akarom leírni azt, ami kikívánkozik belőlem, mert mindig igyekeztem a szubjektíven kommentált filmajánlókban nem elmesélni, hogy mi történik, csak érzéseket leírni a filmmel kapcsolatosan. Amikor elkezdtem ezt az utolsó mondatot beírni, még leírtam volna, de most úgy döntöttem, hogy mégsem. Majd beírom kommentárként, és azt ne olvassa, aki megnézné a filmet. De az tény, hogy mindig beletrafálok a kedves filmekbe... "És ami a sorsot illeti, rájöttem, hogy ha a sors valamit el akar intézni, akkor sem tudja egyedül. Akkor is el kell menned abba az étterembe, akkor is lépned kell, akkor is építened kell egy hidat ahhoz, akit szeretsz."...

4 megjegyzés:

azÁldóját írta...

Ide írom: Végre az a csók...

Unknown írta...

Az áldóját neki testvér, ...hogy te mennyi mucskot össze-vissza nézel! ;)akár a feleségem. Amúgy csak kikerekedik a szeme amikor recenzióid alapján, hozzá tudok szólni egy két hasonló müfajbeli filmhez :)))))
Szívesen rád bíznám a Rambo4 valamint a Lost egyes részeit.

Legjobbakat: S.L

azÁldóját írta...

Valaki az ilyesmiket is meg kell nézze:)

Unknown írta...

már alig várom a következöt!
:)
S.L