2009. szeptember 10., csütörtök

Először Egerben

Ma este újra átsétáltam a Grand Hotelbe degeszre bevacsorázni. Reggelire bőségesen, az ebéd belaktatott, aztán még vacsora is. Teli nap volt ma is. Reggel lerobogtam Debrecenbe autópályán még két óra sem kell hozzá. Aztán miután befejeztük a páros látogatást, majd az ízletes ebédet a Calico Jack Pubban, elindultam vissza Budapestre. Kis kitérővel persze, hisz belefért. Eger akkor szép város, ha végre megtalálod a központot. Most már ott is jártam, ahol Dobó és Bornemissza vívták a kölyökkorom törökök elleni várvédő harcukat. S vettem bikavért is. Visszafele elhagytam a járt utat a járatlanért és megtudtam Eger és Gyöngyös között, hogy akadnak kanyargós utak Csonkamagyarországon is. Meglepetésként ért kicsit, hogy a vacsoránál a zenekar a Lesz, lesz lesz-t is eljátszotta, bár igaz, szöveg nélkül. Egri KÉPEK.

Nincsenek megjegyzések: