2009. szeptember 3., csütörtök

Ilyen nincs (csak itt...)

Hát elmentem a munkakönyvem után a megyei munkaügyi osztályra. Szépen leigazoltak, a számítógép ismert, tudta is, hol kell legyen a kérdéses dokumentumom. Hányas szekrény, hányas doboz. Csak hát mégsem volt ott. Megkérdezték, hogy láttam-e már a munkakönyvem és utoljára mikor. Igen, elmagyaráztam, hogyan néz ki, egy éve láttam. Várni kellett, közben néhányszor "meggyanúsítottak", illetve hát megkérdezték, nem-e vettem már ki előtte. Mondtam, hogy nem (hacsak nem szoktam nappal alva járni). Más se vette ki? Erre már mondom, hogy akkor megkérném őket, mutassák fel a felhatalmazást, amivel kiadták esetleg másnak. Megérdeklődöm a belső bejegyzési számot is, hátha aszerint megtalálják. Aztán közel 2 óra várakozás után végre megvan, a "problémás" dobozban. Még 10 percet várok, amíg kiderítik, hogy a problémát az jelenti, hogy két megyében is bevezették a nyugdíjhivatalhoz az adatokat. (Most aztán jöhet majd a harmadik megye is...). Aztán megkérnek szépen, menjek vissza másnap 11 után, mert aznap már nincs aki aláírja. A jó kérdés az, hogy ki fizeti ki az önhibán kívül elvesztegetett időt, vagy ki fizetné az esetleges lejárt parkolójegyért kapott büntetést. Hát EU ez emberek? Nem, ez csak Románia.

1 megjegyzés:

Katka írta...

Akkor esténként gyújts egy gyertyát azok üdvösségéért, akik havonta többször is járnak a munkaügyre intézkedni. Hiddel azoknak soha semmi se jó, és soha semmi se sincsen meg... :D Az élet nem habostorta.... :)