2009. január 21., szerda

Módova 2...

Olyan, mintha időnként ledobtak volna egy-egy falut az út mellé, semmi ötlet nincs bennük, mind egy lére megy. Vasluiban semmi érdekeset nem láttam, az egész megye le van robbanva. Ott az utak se annyira jók, mint más moldvai megyékben. Aztán Jászváros. Miután megszálltam ebben a kellemes hotelben, elmentem egyet keringeni a városban. Eddig csupa szépeket hallottam róla, most sok helyen renoválások vannak amúgy. Szép épületek vannak ebben a városban, bár kissé össze-vissza. És időnként a régi épületek közé beépítettek egy másik stílusút (akár egy újat időnként). Eddig egyetlen városban nem láttam ennyi templomot. Mintha az összes román epítkezési stílusból felhúztak volna egyet ide is. Időnként az az érzése az embernek, hogy na, ide is ledobtak egyet. De szépek. Meg akarom említeni az orvosi egyetemet, mert nagyon tetszik az az épület. Összességében talán azt is el lehet mondani, hogy talán Jászvárosnak a történelme az sokszorosa a Románia igaz történelmének. Ebben van valami realitás is. KÉPEK

Nincsenek megjegyzések: