2009. május 26., kedd

Botkert, s választás előtt

A délutáni unalomban elkezdtem nézelődni az EU parlamenti választások jelöltjei és azok aktivitása után, itthon és Csonkaországban egyaránt. Az itthoni annyira nem érdekel, őszintén szólva kissé felfordul a gyomrom, a nagy magyar összefosás által előadott markó-Tőkés kézfogástól, főleg ha a valamikor Láncos templomi gyűlésre gondolok, amikor onnan nem messze az "UDMR congres" a püspököt kirúgta, mint a macskát .... Ha valaki akkor közli, hogy egyszer még lesz olyan, hogy a püspök azt mondja, "szavazzon a tulipánra", szemberöhögöm és aljas kollaboránsnak tartom, aki a megszokott módon próbálja rossz fényben feltüntetni Temesvár hősét. Azóta is tisztelem a püspök urat, csak hát, vagy rossz politikus vagy a tanácsadóit választja rosszul meg. Mindenesetre, ezt másképpen nem tudom megfogalmazni, minthogy nem szerencsés dolog az árulókkal paktálni. Még magyarabbul: korpa között megesznek a disznók. Tápiára áttérve, először is szögezzük le, hogy nem tartom helyesnek ezt a nevet, amit a székelyek találtak ki a gyászos sorsú népszavazás után. Szerencsétlen Anyaországunk azóta is csak szenved. Azt mondhatnuk, hogy a többség, aki a Csótányt megválasztotta, megérdemli. De a többség jórészét is elhülyítette a sajtó, amiről jól tudjuk, hogy nagyrésze kiknek a kezében van. Mondjuk ez nálunk sincs másképpen, csak a módszerek kicsit másak. Viszont mégis mondhatjuk, mindkét többségre, hogy ha sikerült a sajtónak őt elhülyítenie, akkor továbbra is megérdemli. No de odaát, úgy tünik, jön a FIDESZ. Csak én, aki még annak idején próbáltam magyarázatot találni arra, hogy az öszödi beszéd utáni megmozdulások mögül miért próbál kihúzódni a FIDESZ (ne tudják rásütni, hogy szélsőséges, próbálták), én azt most mégis nehezen tudom felfogni, hogy mit akar azzal nyerni a FIDESZ, hogy egyfeszt a Jobbik-ot támadja. Aki minden közvéleménykutató cég szerint 6%-on van. Ha esetleg lenyomják 5 alá, elvesztődik annyi jobboldali szavazat. Az nem a szociknak segít? Lehet én vagyok a naiv, mert nem akarok egyéb érdekekről gondolkozni?
De a lényeg az, hogy huginak köszönhetően nem ezen filóztam ma egész nap, hanem elmentünk fotózni egyet, s így lettek KÉPEK. S onnan a botkert a címben.
S két kedvenc képhez a direkt link: --1-- és --2--

Nincsenek megjegyzések: