2009. július 9., csütörtök

Elszálltam...

Közel 33 évnyi készülődés után szállok ma fel, vagy szállok ma el először. A nagy darumadár fenn az égen (ha leesik, supp?) repít el és azon gondolkodtam ma, csak a hosszútávú járatok zuhannak-e vajon le. Inkább az idegesít már engem is, hogy kicsit sokat festettem az ördögöt a falra az utóbbi napokban... Mindenesetre azért megemlítem a statisztikát, miszerint sokkal többen halnak meg autóbalesetben, mint repülőgép szerencsétlenségben, tehát ne reménykedjetek. A pakolásnál voltak kis problémák, volt néhány gps-szerű beszólás, hogy akkor most újratervezés, de aztán sikeresen megoldódott minden. Reményeim szerint nem sikerült a fejszét vagy acélbetétes bakancsot (bár lehet a jelenlegi budapesti helyzetek mellett mindkettő hasznos lenne) becsomagolni, hogy aztán köhögjön tőle a fémjelző. Majd jelentkezem.

Nincsenek megjegyzések: