2009. július 27., hétfő

Gulyás, Bere s egyebek

Retroaktív blogíráshoz kell nyúljak kicsit. Ugyanis annyira összesűrűsödött a program, hogy kimaradtak részek belőle. Tehát pótolni kell. Visszaemlékezés a július 25-26 hétvégére. Szombaton újabb gulyásfőző fesztivál. A változatosság kedvéért még díjat is nyertünk (4.), pedig odakozmált a végére kicsit a gulyás. Egyesek szerint a tűz volt túl nagy (bár az elősegítette, hogy megpuhuljon végre a hús), szerintem a gyakrabban kavarás lett volna a nyerő. Azt, hogy mi lett volna, ha nem kozmál oda, sose fogjuk megtudni. Szuper KÉPEK készültek. Aztán vasárnap már félszigetre jutottam be, kis stratégiával. De megérte, a Tankcsapda is jó volt, de a Prodigy (bár nem stílusom) igazán jó buli volt, keverve kis kavarodással is. Biztosan sokkal többet tudtam volna írni róla, ha akad időm frissen és nem egy héttel utána fogalmazni. De így jártam, a dátumot a rend kedvéért módosítottam.

Nincsenek megjegyzések: