2009. július 19., vasárnap

Impressziók T20-ról

Igazán általam rég nem próbált módszerét választottam Tusványos eléréséhez. Közel 9 óra utazás, de hát őszintén szólva megérte. Az egy olyan hely, ahol a péntek esti buli után is akad ismerős, akivel kávézzál egyet szombat reggeliben. Újat mondani nem sikerült se a Viktornak, meg pláne Böszeszkúnak nem. Sőt, utána egy magánbeszélgetésben ugyanazt mondta el a Viktor, amit én már előtte egy órával megfogalmaztam. Államelnök választások lesznek. Itt fűzöm hozzá, halvány lilám még, kire szavazzak, de erre máskor még vissza fogok térni... Csak egy teljes nap volt az egész, mégis belefért minden, amit az ember elvár Tusványostól. Ismerősök, régi barátok, kis mellébeszélős politika, hírek, borkóstoló (amit nem szabad kihagyni), és a CSÜR. Sokat gondoltam rátok barátaim, időnként annyi régi ismerős között is teljesen egyedül éreztem magam. Ilyen szempontból talán szerencse is, hogy a Szent-Anna-tóhoz nem jutottam el az idén. Az biztosan még jobban fájt volna, sajna az élet megy tovább nélkületek is. Remélem ilyenkor figyeltek és érzitek valahogy azt, hogy gondolok rátok, velem vagytok. Jó volt Tusványos, nélkületek azonban sosem lesz már fantasztikus. S néhány KÉP.

Nincsenek megjegyzések: