2009. október 25., vasárnap

Újabb kirucc és Torockószentgyörgy

A kiruccok helyszíne az mostanság teljesen véletlen történések folytán meglepetésszerűen Kolozsvár. Azért mondom, hogy meglepetésszerűen, hisz volt egy időszak, amikor kifejezetten nem szerettem azt a várost. De már az is a múlté. (Aztán egy idő után a Giziről is leszálltak, miután szóltak nekik.) Így szombaton jó buli volt az Atmospheraban. Egy órával többet lehetett szórakozni, hisz visszavitték az órát éjjeli 4-kor. Mi a telefonokat. A vasárnap egész korai ébredéssel kezdődött, hisz szuper időnk volt. A cél az Torockó, majd a torockószentgyörgyi vár romjai voltak. Elvileg én a székely kavicsot is megmásztam volna, de a lustákat nem lehetett felcibálni, úgy látszik, csak én szedek Béres cseppet. De így is tutkerály (hehe) nap sikeredett, fantasztikus kilátással, amiről a KÉPEK is tanúskodnak. Én már azt hittem, hogy nincs ősz és nincs tavasz. Hisz a nyár után szinte beköszöntött a tél. De azért nem adták még teljesen fel. Bár már vegyülnek kicsit, inkább csak időnként dugják ki a fejüket. Ősszel a barnuló lombok, tavasszal a virágok.

Nincsenek megjegyzések: