2009. november 4., szerda

Útmutató Yahoo Mailhez

Mivel egy rosszindulatú meggyanúsítás áldozata lettem, szükségét érzem, hogy bemutassam, hogy működik a yahoomail, amikor elveszíted a jelszavad. Azoknál a címeknél működik így, amelyeket még nem újítottak meg a Yahoo új biztonsági rendszerével. Tehát, első lépés:


Következik az, hogy megkérdi a Yahoo, mi a problémánk:


Aztán a Yahoo megkérdezi, milyen felhasználónévnek veszítetted el a jelszavát:


Majd jön a mágikus kérdés, amihez kötik az én meggyanúsításom. Mi az alternatív email címed? És a régi biztonsági beállításoknál még be kellett írni, az újaknál már ő adja a lehetőségeket.


Persze ott van a választási lehetőség, hogy nem tudod elérni az illető email címet és akkor felteszi a titkos kérdést (az új Yahooban egymás után kettőt) és úgy ad másik jelszót.

Viszont, ha eltalálod az alternatív emailcímet, amivel, idézek valakit: "A Yahoo tovább enged", vagyis amit beállítottál, vagy beállítottak mások, a következő ablakban a Yahoo értesít, hogy elküldött arra a címre egy levelet, amiben elküldte a jelszavad újragenerálásának a lehetőségét.


A levél így néz ki:


És miután a "Reset My Password"-ra ráböktél, áttesz egy másik oldalra, ahol lehetőséged van megadni az új jelszavad:


És onnan kezdve, hogy én ilyen levelet nem kaptam a gyanúsításban szereplő emailcím ügyében, már tudom, hogy nem egy félreértés áldozatául estem, amikor meggyanúsítottak, hanem egy rosszindulatú bepiszkosítás áldozata vagyok újra. A dolog szépséghibája annyi, hogy csak én tudom ezt teljes bizonyossággal, de számomra ennyi is elég. Köszönöm. A módszer jellemzi az elkövetőt.

Nincsenek megjegyzések: