2009. november 15., vasárnap

Játszik még a szív

A véletlen hozta újra, hogy az újabb szubjektíven kommentált filmajánló ma esti kiszemeltje ez legyen. Két Szellemekkel suttogó között belekukkantottam a JLH filmográfiába, és ismerős volt ez a cím. Úgy rémlett, hogy megvan valahol, hát megkerestem. Az igazság az, hogy sosem igazán szerettem a Bálint nap körüli kommersz őrület, talán kicsit azért is, mert nem sok igazán kellemes pillanatot éltem meg azon a napon. De őrülten kezdődik a film, valaki kissé talán kótyagos állapotban Bálint napi képeslapot küld a barátja feleségének... Egész jó beköpéssel indít itt valaki: "Ha valaki szerint a kufircolás kellemes, az összetéveszti a szexet a varrással."... És bonyolódik, hisz az a lényege... Az ágyjelenet érdeklődés hiányában elmarad... csajokul próbára teszik a férjet... hát igen, időnként ki kellene inkább kapcsolni a telefont... a titkos imádót a feleség játsza el, de úgy tűnik, akad is egy... mondjuk úgy, titkos imádóként a feleség segített a férjén... Vannak egész jó beköpések is... aztán a valóság szomorú ténye... hogyan lehet ennél a látványnál azt mondani, hogy be vagyok havazva? Azt hittem, ez nem fikció és akkor valamennyi valóságértéke csak kellene legyen... talán előrelátható már a happy end, de ahogy olvastam valahol, az igazi szerelmi történeteknél nincs is boldog vég, hiszen nincs vég. Kellemes csöpögés... csupa kellemetlen dolog van ebben a filmben... ja, ki ne hagyjam, hogy növénykéi vannak, a feleségnek... és a férj barátjával jó barátok, ne feledjük az indítást... elejtett kis szavak, amelyek sok fájdalmat takarnak... na, necsinálják ezt velem... veszélyes játékok ezek... csak szegányke azt hiszi, tudják, hogy ő a meglepetés... erre utal az is, hogy a pasi karikagyűrűstől érkezett, csakhát mi tudjuk, mire képes... és lebukik magától... aztán a játékos próbálkozásból kegyetlen valóság lesz és az ossza az eszet, akinek egyébként semmi joga hozzá, csakhogy ezzel sok mindent elárul a helyzetről... huh, itt volt egy jó kérdés, kellőképpen illusztrálva... naná, hogy ettől elszakadt a cérna... és Archie szinte minden fotón ott van... hát igen, amikor valaki nincs ahogy összetegyen egy képet, abból félreértés is lehet. Sajnos az emberek nem igazán szeretnek kérdezni, hogy kibogozzák a nem teljesen érthető részeket... persze itt volt egy olyan tényező, ami viszont a másik oldalon kellene segítsen egy nem sejtett képet összetenni... no, de ez szánalmas jelenet... agyament butaság, valaki csináljon valamit... az IMDB.com idióta, ha ez komédia nekik... jöjjön egy forgatókönyvíró, aki ilyen helyzetet el tud simítani és többet nem nézek filmet... "Mióta biztosan tudom, hogy soha nem éreznél úgy irántam, ahogy én irántad, könnyű volt döntenem"... és a legfontosabb sokszor a utóirat... no meg a kissé lapos vég.

Nincsenek megjegyzések: