2011. április 15., péntek

Bemutatkozós hétvége

Bármennyire érdekes legyen, az eddigiekhez viszonyítva, azt akarom, hogy mindenki megismerje. Mindenki tudja meg, hogy ki az, akivel végre igazán boldognak érzem magam. Csodálatos már maga ez az érzés is. Voltak pillanatok az életemben, amikor nem hittem volna, hogy eljön ez az idő. Voltak pillanatok, amikor szerettem, de valami mégsem volt teljes és emiatt csak magamnak akartam megtartani az érzést. És semmiképpen nem beszéltem róla például a szüleimnek. Sőt kifejezetten titkoltam, az én magánügyem volt, amire, ha rákérdeztek, akkor talán kissé agresszíven is reagáltam. Mert úgy éreztem, megsértik a magán szférám. De Vele már az első pillanattól másképpen történt minden. Az első pillanattól azt akarom, hogy senki előtt ne legyen titok. Sőt biztos vagyok benne, hogy mindenki, akinek számítok valamennyire, nagyon fogja szimpatizálni. Azt már csak remélem, hogy akinek Ő számít, az meg engem fog szimpatizálni és megérti idővel azt, amit Mi érzünk.

UI. Bárhová megyek, Nélküled olyan vagyok, mint egy vitorla nélküli hajó az óceán közepén.

Nincsenek megjegyzések: