2011. április 26., kedd

Húsvéti kirándulások

Kissé macitlanabb kirándulásokat terveztünk be húsvétra, de annál szebbeket. Szombaton sétáltunk egyet a környező domboldalakon, és kinéztem az Udvarhelyről készítendő panoráma helyét, majd vasárnap végre is hajtottam azt. Aztán a vasárnapi ebéd nagyon finom volt, majd utána meglepetéssel tapasztalhattam, hogy milyen nagy (értsd nehezen fűthető) a zetelaki templom. Aztán az álomhétvége hétfőn folytatódott, biciklitúrával kezdtem, jó kis verseny volt. Majd kirándultunk egyet Székelyvarságba, meglátogattuk a Csorgókői vízesést, aztán felmásztunk a varsági kilátóhoz megtekinteni az egyedi kilátást. A kilátó mellett készülő sült szalonna, de még a kolbász is nagyon finom. A fantasztikusan eltöltött nap zárásaként esti hazabiciklizés lámpamentesen, majd megnéztük a közösen készített KÉPEKET. Köszönöm Kedvesem, hogy vagy nekem.

Nincsenek megjegyzések: