2011. április 10., vasárnap

Serendipity

Írtam már arról többször, hogy valahogy jó ideig, amikor filmet választottam, amit megnézzek, tiszta véletlenül sikerült az épp aktuális érzelmi állapotomhoz találót megnézni. És ezáltal természetesen a hatás sokkal intenzívebb volt. De volt egy film, amit már jó néhányszor láttam, és ami az egyik kedvencem volt évek óta, bár nem tudtam igazán kötni semmilyen személyes érzéshez. Rég nem láttam, de ma megnéztük és most illett bele a képbe. Vannak érzések, melyet megérteni sem tud senki, aki nincs bennük. És szerencsés azon ember, akinek megadatik, hogy rátaláljon ilyen érzésre. Mert akkor fog rájönni, hogy megérte a várakozás, hiszen az Érzés minden addigi küszködését érdemessé teszi. Köszönök minden Veled töltött pillanatot, mert szinte hihetetlen. És amint a mellékelt ábra mutatja csináltam ma egy panorámát az új munkahelyemről is.

Nincsenek megjegyzések: