2011. április 20., szerda

Berendezkedtem

Az ideköltözéstől eltelt időt hagyjuk figyelmen kívül, s akkor nagy eredményként jelenthetem, hogy sikerült berendezkednem az új szobámba. Szépen lassan (főleg lassan) minden a helyére kerül, íróasztal, polcok, könyvek, szekrény, ruhák. Még nem teljes ugyan ez, hiszen még van másfél falnyi, amit majd képekkel fogok megtölteni, de az már kialakul. Hogy a hétvégi lázról is említést tegyek, úgy néz ki, minden jól sikerült, mindenki szimpatikus volt mindenkinek, csodálatosan emlékezetesre sikeredett úgy a szombat, mint a vasárnap. Olyan érzés ez, amit ilyen teljességgel sosem éreztem eddig. És amiért megérte minden eddigi küzdelem. Amikor együtt vagyunk, az mindenért kárpótol. Végre az április is úgy tűnik kitombolta magát és szép mosolygós napra ébredtünk. A tegnap kertészkedtem is, és mivel az idén a Crocus-projekt a költözések miatt elmaradt, az időponthoz jobban illő királyliliom-projektbe kezdtem. Ezen kívül még néhányan nagyobb cserepet kértek és tavaszra volt megígérve nekik. Most nekiszökhetnek a fejlődésnek újra. A helyzet az, hogy megszerettem és megszoktam itt élni. Vannak dolgok, amik hiányoznak szülővárosomból, nem mondhatom, hogy nincsenek. De sok felfedezni való akad majd itt a környéken. De május elején, ha megyünk, akkor elviszem majd a kedvesem egy helyre, ami hiányozni fog. Jó lesz oda elmenni Vele.

Nincsenek megjegyzések: