2008. május 27., kedd

Nyuszi ül a fűben

Kitört ma belőlem a vadászösztön. Így hát vadásztam. Levén, hogy puskám nincs (de mivelhogy családi hagyomány a vadászat, idestova jó néhány évtizede, remélem nem tart ez soká), hát nem puskavégre, hanem lencsevégre kaptam az alanyokat. Ha sorrendben (időrendiben) kezdem, délben egy rroma csapatot vadásztam le, amint választási ajándékokért (törvénykezésileg bűncselekménynek minősül ez amúgy!) gyűjtötték össze őket. Írtunk is ez ügyben egy nyílt levelet az illetékeseknek. A második, sokkal érdekesebb élőlényt szabályosan "levadásztam". Ott ugrándoztak ketten, aztán az egyiket sikeresen becserkésztem. Mondjuk harmadikra sikerült valamirevaló kép (szúnyogok csíptek mint állat), de ez már használhatónak tűnik. Aztán e kis kaland után estére már csak annyi feladat maradt, hogy visszaszórjam a postaládákba a szétdobált MPP-s szórólapokat, áttegyem a sajátomból is egy másikba (engem nem kell meggyőzni), és egy barna Silva mellett megírjam ezeket. Nézem közben, próbálom a csoportosításukhoz szükséges hasonlóságokat felfedezni a két képben.:-)

Nincsenek megjegyzések: