2008. május 21., szerda

Székelyföldön csak dolgoztam ma! S közben nézelődtem azért.

Vicces kicsit a cím talán. Azoknak szól, akik valamikor azzal támadtak többfelé, hogy a cégautót autonomista célokra használom. Ezzel a címmel vezettem be a mai munkanapot, ami korán kezdődött, mert messze kellett eljussak, s hamar (a szokásos). Kovászna megyében amúgy egy egyszerű odalátogató számára teljesen normálisan megy a kampány. Mindenfelé plakátok, természetesen mindenkinek a pénzügyi kereteinek megfelelően. Végre választhatnak az emberek. Ez már akkor is haladás, ha az esélyeket azért még befolyásolhatják egyszerű reklámfogásokkal (nem kicsit).

Ha nem lettem volna fáradt, akkor nem csak távolból készítettem volna képeket a kőhalmi várról, s most lenne mit bemutatni. De mára csak ez a kis elmélkedés jutott. Majd, ha jobb kedvem lesz...

UI. Egy idézet, én ma találtam: "Soha ne szűnj meg mosolyogni, még akkor sem, ha szomorú vagy, mert sosem lehessen tudni, ki szerethet bele a mosolyodba." G.J.G. Marquez. Más szóval újra a klasszikus "a remény hal meg utoljára" rulez.

Nincsenek megjegyzések: