2008. november 4., kedd

Buki szebb oldala

Kemény volt az út ma reggel idáig. Brassóig akkora köd volt, hogy alig láttam ki a fejemből. Le is fárasztott rendesen, pedig haladtam, így is 2 óra alatt megvolt Brassó. Aztán a jól ismert út Predeálon keresztül, ahol még szép volt az idő. Aztán sebesség-rekord Ploiesti fele. Utána már beborult, de nem számított az sem. Hiszen teljesen más érzésekkel jöttem ide, mint eddig. Valószínűleg ennek is köszönhető, hogy ma este sikerült egy szebb oldalát is látnom Bukinak. Kimentünk kajálni a városba és vannak egész jó helyek is. No természetesen érdekes dolgok, mint például az, hogy a régi, kollegáink álltal régóta ismert helyről kiderül, hogy a kifüggesztett működési engedély az idéni kiadású. Valószínüleg évente csődbe megy és valaki más nyitja ki, ugyanazon a néven a helyet. Ugye egyértelmű, hogy az eredeti tulajdonos az ugyanaz a személy, csak a névleges változik évente. Dehát na, ez csak az egyike az itteni érdekességeknek. Persze az is érdekes, hogy itt vagyok, mert hogy az eredeti terv az volt, hogy ma este már Konstancán alszom. De a tenger kimarad ezúttal, majd amikor az új emberünk felvesszük ott. És így akkor holnap Bákó, csütörtökön Piatra Neamt. Aztán péntekre egy Csíkszereda is összejöhet. Amúgy ezen a Buki - Bákó útvonalon még sosem jártam, holnap korán reggel érdekes lesz. De jöhet...

Nincsenek megjegyzések: