2008. november 7., péntek

Édes otthon, Erdély

Végre reggel kicsit tovább aludtam, mert Bákó nincs messze Piatra Neamt-tol (csekély 60 km). De egészen megtetszett az a város, kellemes kisugárzása van. Lehet, hogy az emberek, akikkel kapcsolatunk volt, ők voltak kellemesek, pedig simítani valók is voltak, de minden jól sikerült a végére. Jól működött a csapat. Lett volna még látogatni való, hiszen van a városban telegondola is, és szívem szerint a meló után szívesen fényképeződtem volna keveset. No, de nem maradt idő rá. Aztán elég későn indultam így is, egy helyen kicsit utat tévesztettem, aminek az volt az eredménye, hogy elkészült néhány FOTÓ a Békási tó körül, tehát örvendtem az eltévelyedésnek. Aztán indultam is tovább, és el kell mondjam, hogy a békási szoros az komoly kihívás még nappal is a söfőrnek, de éjjel már megpróbáltatás. És mégis megéri, mert sötétben is vérfagyasztó az a látvány, amint óriási sziklák között megy az ember és éppen csak egy keskeny sáv vezeti át közöttük. Szuper látvány. De egyébként hamar haza lehet érni Moldvából. Gyilkos tó, Gyergyó, Csíkszereda, Udvarhely. Itthon már. Holnap még Csíkba vissza és vége a hétnek. Várom már a focit, kigyógyított a Ben-Gay a lábszárfájdalmakból, tehát mehet. Na mit nem írtam még meg vajon? Jók legyetek, jövő hétre Kolozsvár marad, és az húzós lesz. Ja még arról akartam mesélni, hogy kampány van, és az országot járva szép lassan az összes jelöltet ismerem helyileg. Röhejes időnként ez az ország. Ma áthaladtam egy olyan falun, ahol minden egyes fa körbe ragasztva PD-L-s plakátokkal, és minden egyes kerítésen meg PSD-s. Tehát a fák egyikkel, a kerítések a másikkal szavaznak. Gondolkozzon mindenki, hogy kire szavaz, oszt annyi.

Nincsenek megjegyzések: