2008. június 5., csütörtök

2 büntipont

Ma egy napra túlzottan sok bajom volt a rendőrökkel. Reggel a nagyoláhfaluba való indulás hevében levadásztak 65-el "száguldás" közben a Hosszú utcában. Minden simán ment, nem egészen 3 perc alatt megvolt a jegyzőkönyv, amibe csak úgy sportból beleírattam, hogy nem értek egyet a mért sebességgel (lehet több volt:-), beinkasszáltam persze az első 2 büntipontom is. Aztán késő délután, amikor hazafelé indultam a nagyoláhfaluból, belekeveredtem egy gyanús körforgalomba. Életemben ilyet nem láttam, határozottan érdekes megoldások vannak náluk, ha akarsz egy teljes kört csinálni a körforgalomban, hogy visszaforduljál, összesen 4 piros jelzőlámpán kell átverekedjed magad, merthogy perfekt be vannak állítva, amikor az egyik zöldre vált, a következő automatikusan pirosra. Nem tudom, mit tévedhettem mégis, de amikor kitértem a körforgalomból, rögtön leintett egy, amelyik a születése után nem tanult tovább, és igényt tartott a könyvemre. Az teljesen egyértelmű volt, mire pályázott, mivelhogy folyamatosan azt hangoztatta, hogy ha elveszi a könyvem, akkor csak sokára kerül vissza Maros megyébe. Szerencsére amikor látta, hogy nem kapkodok rögtön a zsebem után, felfogta, hogy ez nem az a nap, amikor spágát fog kapni, s kénytelen volt visszaadni a könyvem. Le sem izzadtam, annyira meglepett a próbálkozása. Sajna nem fényképeztem le a körforgalmat, mert a nagyoláhfaluban lemaradt a fényképezőgépem, jön holnap Cargussal. Utána beletapostam rendesen a gázpedálba, mert szerettem volna még 4.-én hazaérni, amúgy is elég fájdalmas volt pont ezen a napon odamenni.

PS. Belekukkantottam a jegyzőkönyvbe, s kiderült, nincs beleírva, mennyivel futottam bele a radarba... Valószínűleg kiskaput hagytak egy esetleges "megegyezünknek", aztán elfeledkeztek róla. Ebből fellebbezés lesz, formai okokra hivatkozva...

Nincsenek megjegyzések: