2008. június 1., vasárnap

Na, szavaztam is

Megvolt! Szavaztam, egész pontosan voltam választani. Maradjon az én titkom, kire ütöttem a pecsétet, nem mintha szégyellném, csak hát ez így korrekt. Amikor 7 óra 5 perckor megjelentem a 37-es körzetben, még kissé felkészületlenül értem őket, aztán nagy nehezen megtaláltak a listán, miután már három helyen végignéztek. Igaz kétszer kellett a pecsétet belenyomjam a tuspárnába, úgyhogy két fordulósnak is mondható a szavazás számomra. De minden zajkeltés nélkül két "Votat" között kivonultam a szavazófülke magányából és újratöltést kértem. Szeretném világossá tenni, a szavazatomat nem fényképeztem le, de nem azért, mert nem lett volna lehetőségem rá, egyszerűen szükségem nem volt erre:) Viszont kevesebb mint 5 perccel azután, hogy választottam, Vásárhelyen kisütött a nap. Persze messze álljon tőlem, hogy bármit megpróbáljak ebbe belemagyarázni, csak jólesett, jelzésértékűnek ítéltem meg. Mindenkinek hasonló élményeket kívánok. Hajrá magyarok! Hajrá székelyek! Hajrá Erdély! Éljen az autonómia!

Nincsenek megjegyzések: