2008. június 5., csütörtök

Bevásárló délután

Körbefutkároztam a bevásárlóközpontokat, mindenhol sikerült elkölteni valami pénzt. Így van ez, ha akarja, ha nem az ember. Ezért találták ki őket. Szerencsére én célzottan megyek oda általában. Örömmel tértem vissza egy régebbi szokásomhoz. Lévén, hogy újra jönnek a kajabonok, minden hónapban, amikor megjönnek, kiválasztok egy jó bort, mivelhogy az egyik bevásárlóközpontban lehet sört, bort így is fizetni. A baj csak az, hogy szép lassan kifogynak az újdonságokból. Ma találtam egy Badacsonyi Riesling Selectiont, Szeremley Huba pincészetéből, egy Olasz Riesling - Rajnai Riesling házasítást. Az évjárat 2004, le van már hűtve, a hétvégén megkóstoljuk. Juteszembe, hamarosan megérkezik amúgy a rég megrendelt Tiffan's Villányi Pinot Noir, a 2004-es évjáratból, sajnos nem azzal fogom már elfogyasztani, akinek rendeltem, de lehet jelentkezni a szerepre:-)

Amúgy nyilvánosan szeretném megköszönni két jó barátnőmnek, hogy megtiszteltek a kicsengetési kártyával, sok sikert kívánok nekik a nagybetűs ÉLET felé irányzott lépéseikben. Puszi Ági, puszi Szidi.

Nincsenek megjegyzések: