2008. június 11., szerda

Ez a nap a húgomé!

Megvolt ma a nagy nap, amely leginkább az édes kis húgom életében fontos pillanat, de szinte az egész család számára egy nagy boldogság. Összefutott mindenki, egész nap rohangálás, természetesen a sofőr és a fényképész szerepe nekem jutott. Ez utóbbi is kedvemre volt, sok szép lány és legényt volt alkalmam lefotózni, megörökíteni, amint kilépnek a nagybetűs ÉLETbe a Bolyai nagykapuján ugyanúgy ahogyan annak idején, ezelőtt sok-sok évvel jómagam is megtettem azt. Holott lehet, hogy jobb lett volna valahol elbújni egy sarokban és nem kilépni, de hát ez van. Mindenki meghatódott, egész csermelynyi könny gyűlt össze, én pedig szörnyen költői szeretnék lenni, s nem igazán siker, tudom:-) Én lévén a fényképész, mint szokásos, egyetlen fénykép készült velem és a húgommal, de azt megosztom veletek is. A ballagás utáni bulin pedig néhány pillanatot arra is szakítottam, hogy lencsevégre kapjak néhány csodálatos rózsát, azokat is meg lehet tekinteni ITT. Aztán még van egy fotószesszió a két meccs között, ami a banketten lesz majd hamarosan, de sajnálattal közlöm, azok a képek nem lesznek nyilvánosak:-)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Node amért nem nyilvános, nekem átpasszolod azért őket ugye??? :D