2008. június 20., péntek

Enyed is egy jó hely.

Újabb pszichiátria. Újabb betegek, újabb dokik. Ezúttal Gyulafehérváron. Aztán lejárt ez a munkanap is, hazafele indultam, s felhívtam egy enyedi jóbarátom, aminek az lett az eredménye, hogy rögtön hárommal találkoztam. S elbeszéltük a régi szép emlékeket, bulikat, találkozókat, amelyeken résztvettünk, vagy amelyekről csak hallottunk. Persze ők is érdeklődtek, olyan személyről is, akiről bármilyen meglepő én tudok a legkevesebbet. És szép lassan elkezdett nem érdekelni, le kell írjam ezt, ha már ide tévesztettem a szót. Kanyarfúróval fogom megközelíteni a mondandóm. Azt szokták mondani, a kivétel erősíti a szabályt. Ami másképpen azt is jelenti, hogy minden szabály alól lehetnek kivételek, sőt vannak. Ezek szerint "a vér nem válik vízzé" szabály alól is lehetnek kivételek. És vannak. Igenis, néha a vér is vízzé válik, keserű vízzé. S ide passzol akkor újra az idézet a Kasszandra álmából: "Jegyezzétek meg, fiúk: Nincs fontosabb az életben a családnál." Hozzátenném, hogy azt nem szabad elfelejteni, hogy valaki kiskorodban kiszedett a kakából, amibe naponta kerültél.

Nincsenek megjegyzések: