2008. június 9., hétfő

Foci EB 2008 v. 1

Elkezdődött. Rúgják a bőrt naponta. A lányok a régi szöveggel jönnek, hogy 20-an futnak egy labda után, s mikor egy utoléri elrúgja. Nem érzik a játék lényegét, ez természetes. Logikára épül. Meg ügyességre. És ha olyasmit nézel, amit nem értesz, az unalmas lesz. Az eddigi meccsekben bejött simán a papírforma. Iwiwen is taroltam, de szerintem mindenki más. Az eredményeket nem írták még jóvá. Holnap (ma) játszanak a románok a franciákkal. Nem igazán szeretem a franciákat, s amúgy is hajlamos vagyok azoknak szurkolni, akik közelebb vannak. Nehezemre esik megfogalmazni, hogyan gondolom ezt. Legyen elég annyi, hogy amikor a gyenge magyar futballal játszottak a románok, az egyetlen voltam a negyedben, aki a balkonon kiordibált a magyar gólnál, amikor mindenki csendben volt. De a franciákkal szemben, Isten bocsáss`, inkább a románoknak szurkolok. Megvallom, amikor az olaszokkal játszanak majd, akkor nehezebb lesz, a hollandoknak pedig a kedvenc focistám az edzője, Van Basten. Azt majd meglátjuk. Amúgy is az a legjobb, amikor akárki nyer, találsz örömet. S így lesz. Nézzétek. Ha érdekel.

Nincsenek megjegyzések: