2008. szeptember 24., szerda

Csepp. Bp. Életerő

Egész napi program, szakmai titok kategóriás beszélgetések. Érdekes volt, sok információt kaptam. A falakon díjak átadása, születésnapi bulik, minden ami számít egy embernek, egy szervezetnek. Viktor és Ferenc, de Orbán és Mádl. Kitüntetések. Egy ember egész életnyi munkájáért. Amit mások tovább visznek és fejlesztenek. De az alapot rá akkor is egy bizonyos ember munkája adja. Sok embert ismertem meg ma. Munkastílusokat és hozzáállásokat. Csupa vezető beosztású ember, komoly tapasztalatokkal. Ennyit a munkáról. Aztán hazajöttünk a szállóba és úgy döntöttünk, kis városlátogatás is belefér. Szépen becsüccs a tütübe, kiléptünk az Árpád hídra, lezúdultunk Duna partra a Margit híd alá. Még nappal volt, készítettem néhány fotót. Aztán lementünk a Batsányi térre, bevásároltunk (el kell mondjam, megszívtam az 1-2 forintosokkal..., pedig tudtam, hogy bevonták őket, de zörögtek), közben besötétedett és újra helyzet volt a fotózáshoz. Feltettem őket a tegnapiakkal együtt IDE (KÉPEK). Indultunk is vissza, hú de jó ilyenkor, hogy ismerem Budapestet. Simán visszaértünk, a Margitszigetre parkolódíjat kell fizetni a belépésért, de a hotel recepcióján lepecsételik a jegyet, s akkor ingyen járunk be. Illetve, hát inkább ki, mert be mindenki ingyen jön. Gyors beöltözés fürdőruciba, 8 medencehosszal simán megjött az étvágyam is. Persze, ezúttal már okosabban csináltuk és a büfé menüre "szorítkoztunk". Úgy jóllaktam, mint a duda, finomnál finomabb kajákból, de igérem, mindent kipróbáltam, ami hús volt. Amúgy itt jut eszembe, hogy a reggeli is ilyen sztori volt. De kell csináljak képeket a hotel több részéről, mert szuper az étterem, szuper a hall, aztán a recepció is. Meg totál érdekes a tegnap említett átjáró a Spa részbe, ma már simán tudtam az utat oda. Ajánlanám is néhány jelzés kiegészítését a hotelnek, hogy egyértelműbb legyen az odatalálás. Kirándulás ez, szakmai programmal összekötve, ami szintén kellemes. És még nem is vagyunk a cégbuliban. Még lesz a holnapi program. Ami megintcsak hivatásilag érdekes, ugyanis patikákat fogunk látogatni délelőtt, aztán újra marketing. És remélem, hogy délután lehetőség lesz találkozni barátokkal is. Erős vagy. Mert Béres Cseppet szedsz.

Nincsenek megjegyzések: