2008. szeptember 25., csütörtök

Gloria Jean's Coffe

Budapest, Mammut (kisebbik). Egyike a régóta ismert helyeknek. Várok valakire, közben meg beültem egy kávéra, mert van WiFi, s lehet kicsit kapcsolattartani, meg blogolni... Ma délután meglátogattuk a Béres Egészségtárat (ami egy nagykereskedő, gyógyszerlerakat). A munkamódot össze sem lehet hasonlítani a raktárral, ahol én dolgoztam. Szuper rendszerük van, és működik is. Eredetileg az eladási osztályra mentünk, de bekérezkedtem a raktárba, amit szívesen teljesítettek miután megtudták, hogy dolgoztam raktárvezetőként. Szakmai tanulmányiútnak is nevezhető így a látogtásom, de határozottan érdekes volt. No de a program az ma már 3-kor véget ért, s szabad voltam. Ma a találkozások napja van így délután, jót beszélgettem annyi idő után a legjobb barátnőmmel és férjével, egész érdekes dolgokról. S közben nézegettünk plázacicákat, merthogy a Mammutban van bőven ebből a szpécieszből. A visszafogottabb formájából is, no de vannak emosok is bőven. Szép lányok is vannak Budapesten, minek tagadni. És a szépet meg kell csodálni. Aztán reggel korán lesz az indulás a cégkirándulásra, ami innen olyan 60 km-nyire van, nem messze Törökszentbálinttól (talán...). Összességében szuper ez a kiruccanás, csak kissé rövid. De sokminden belefért, és még fér bele. Ma este valószínüleg már nem érem el az úszómedence programot, de reméljük, hogy a vacsoráról nem maradok le, már tudom mi a legfinomabb. Egész jól elboldogultam a budapesti közlekedésben, csak eleggé figyelmes kell legyen az ember, hogy idejében váltsa a sávokat, különben mellékvágányra futhat. S ha elgondolkozik, akkor is... Történt ilyen is ma reggel, aztán kis kerülővel kijavítottuk. Na, mára ennyi fért bele.

Nincsenek megjegyzések: