2008. szeptember 7., vasárnap

P.S. I Love You

Valami csöpögőset kerestem, és remélem megtaláltam. Nincs kedvem még lefeküdni ebben az órában, így hát arra jutottam, hogy filmezek... hisztis fehérnép, biztos ezt a filmet meg akarom nézni?... Hát van itt megoldanivaló probléma... aztán rögtön ez a hajmeresztő fordulat... felháborító, miért van minden filmben legalább egy buzi? olyan menő ez manapság már? tiltakozom... de Lisa Kudrownak erdekes szerepe van... fájdalmas film ez... mondom, fájdalmas... s nem tudom, hogy azért-e, de ebben a filmben már nem egy, hanem csomó homár van... nem igazán tudok amit írni, megfog ez a film, mi lesz belőle?... a karaoke egy nagyon veszélyes dolog... és a második nem fizikailag fáj... akkor most tényleg megtudjuk, mit akarnak a nők?... hát igen, sokkal könnyebb, ha valakit azért veszítünk el, mert el akart menni... menjünk akkor Írországba... elképzelni nem tudom, hogyan csinálja... igen, így ismerkedtek meg... most mit mondjak? szegényke... mázlista pasi, három ilyen nővel... hát igen, ez igazi csóknak néz ki... igen, ismerős ez: "Ott és akkor beléd szerettem"... csók... fájdalmas, vagy mondtam ezt már?... s az utolsó levél... P.S. Guess what, I still love you. Nagyon jó kis film.

Nincsenek megjegyzések: