2008. október 12., vasárnap

Bornapok Mvhely

Csak röviden, valami 20 percben tiszteltem meg jelenlétemmel. Éreztem is, amint a vár udvarára betettem a lábam, hogy hirtelen 5 ponttal növeltem egyedül az átlagéletkort. Koncert, mindenki tombol. Ki a fene ez a Morandi? Pedig néhány dallam ismerős is volt. De amúgy sem verem oda magam a koncertekért. Talán egyetlen koncertre mennék el úgy istenigazából. Szóljatok, ha megtudjátok esetleg, hogy a Roxette koncertezik 1000 km-s körzetben (Kérem meghallgatni a Tourism albumon megjelent It Must Have Been Love című koncertverziót, aminek hallgatása közben mindig kiráz a hideg). De ma este semmi program nem volt és vártam egy kedves barátném hazaérkezését. Sikerült is meglepnie. Ajándékot is kaptam tőle. Köszönöm, jól esett. Megkapja érte cserébe a tegnap regisztrált Kisvirágot. Ami igazi sláger:D

Nincsenek megjegyzések: