2008. október 2., csütörtök

Ezt is megszelídítettem

Korai ébredés kellett hozzá. De legyőztem a fáradtságot is. Nagyjából minden rendben folyt. Csináltuk a dolgunkat, a terv szerint. És ezzel nagyjából eltelt a nap, fizikailag legalábbis nagy része. Aztán a végére maradt a tartalmasabb része, a szebb része. Pedig az csak egy beszélgetésből állt, on the line. És mégis közelinek éreztem. Ami erőt ad a holnapi, újra nehéz naphoz. Több irányba kell koncentrálni azt a kevés értelmet, tudjátok milyen? Ami a megszelídítést illeti, sosem szerettem a bmwket, és most még annyira sem szeretem őket. Képzeljetek el egy bmw-t, amihez kulcsotok van, de nemhogy nem indul, hanem se meglökni nem tudod (hiába benne kulcs, a kormány nem fordul), fél orát kell töltsed másik autóról az akút, amikor aztán elindul. És abszolút nem az a nagy dobás, amikor meghajtod se, hogy na aztán most akárkit leelőzöl vele, nagyon jó a következő jellemzés: faroknövelőnek jó csakaz ilyen.

Nincsenek megjegyzések: