2008. október 20., hétfő

A távolság íze

Nehezen ment ma a megnézendő film kiválasztása, aztán végül Jude Law és Natalie Portman miatt esett erre a választás... a pasi megcsalta és a báros, akitől ezt megtudta, egy áfonyás palacsintával próbálja vigasztalni talán... sok kulcs, mindenikhez tartozik egy történet, személyes is... valami változott, pontosan erre gondoltam, hogy történni fog, a lány kéri vissza a kulcsait, hát nem ráéreztem?... és fut el... vérző orral találkoznak újra, vicces, hogy egyszerre járnak így... okos húzás, azt mutatni meg, ami után vigasztalni kell... és egy égbőlpattant vigasztalnivaló, aki alszik a bárpultunkon, az mndig jól jön, amikor amúgy egyedül érezzük magunkat... egy alvótól csókot lopni szégyen-e? a cél nemes, tünjenek el a tortamaradékok az ajkairól... hmm, ízlik is, amint látom (a rendezői megoldás fantasztikus)... fordulat. Egyelőre én várakozó pozicióban... huppsz, ez konkurenciának minősül? Mert nem sportszerű, ha igen... mintha már másik film lenne, Arnie totál érdekes személyiség, de kérdezem, mi lesz ebből?... Meghúzza vagy sem a ravaszt? Pont előtte állítottam le... policeman down... érdekes szituk vannak ebben a filmben (és a jó hír az, hogy eddig egyetlen homár se)... "Annyira odavolt értem, hogy alig tudtam lélegezni"... és a halál helyén összeborul az, akit szeretett, de szabadulni szeretett volna ettől és az, akit szerette volna, hogy szeresse (bár ki tudja, melyiknek mi jár a fejében tulajdonképpen, végülis két nőről beszélünk)... "Mikor elmentél, csak azok az emlékek maradnak mögötted, amiket más emberek életében hagytál"... de ŐK egyoldalúan leveleznek, a lány képeslapokat ír, amolyan naplószerűen, a pasi hiába próbálja kideríteni, honnan küldi őket, a városban lévő kocsmákat már felhívta, egyikben sem dolgozik Elizabeth, de csak azért, mert őt mindenki Lizzienek ismeri... régi barátnők találkoznak (mit is mondjak, Natalie Portman, ahogy mondják egyesek, dögös, ahogy én mondom, megnéznivaló)... és az életben is pókert játszik... Szédülök, engem simán átvertek... és a magyarázat. Elfogadható... aztán újra a szájon a torta, ki mondana ellent neki?... pfff, az a bolond romantika, hogy védené már a wwf... Igen, "Csak azon múlik, ki vár rád a másik oldalon."... Jó éjt.

Nincsenek megjegyzések: