2008. október 12., vasárnap

Véletlen. Tán lényegtelen is?

Vasárnap reggel. Hazafelé indultam, egy taxit keresek. Összefutok valakivel, akivel már futottam össze egyszer, akkor éppen nem megfelelő időpontban. A mostani abból a szemszögből talán jobb lenne, de mégse lenne jó, más okokból. Totál meglep, és teljesen bénán reagálok. A rólam csupa érdekességeket író újságíró "barátaim" is lehidalnának. Mert mit tudnak ők arról, hogy tulajdonképpen én ki és mi vagyok. Sosem érdekelte őket, mint ahogy csomó más embert szintén nem mozgatott meg az a gondolat, hogy mielőtt ítélkezne felettem, esetleg megismerjen. Mielőtt terjesztene valamit rólam, esetleg legalább ismerje azt, akiről terjeszt, ezt azt. Mondja ő, minek? Véleményt mondani lehet akárkiről, akár arra alapozva, hogy mit hallottunk, s kit érdekel az, hogy mennyire hiteles az info... Hajrá emberek! Szuper az irány.
UI. 23:55 Az időpont értelemszerűen ezúttal sem volt megfelelő...

Nincsenek megjegyzések: