2008. augusztus 9., szombat

IV. EMI tábor, képekben

Hazaértem. Maradtam volna még szívesen, de sajnos nem volt erre lehetőség. Örömömre szolgál, hogy bár ennyi időt ott tudtam tölteni, abban a táborban, amely Istennek hála ekkora tömeget meg tud már mozgatni, nevelni tudja a fiatalokban az identitástudatot. Egyesek büszkén mondják, hogy kinőtte magát a tábor, én örömmel látom ugyanezt. Érdekes beszélgetéseket folytattam résztvevőkkel, sok fiatalt láttam, akik nem csak a koncertekért mentek el, hanem a tábor hangulatáért is. És ennek csak örülni lehet. És ami a legfontosabb, hogy beléjük nevelődik egy ilyen tábor hatására az identitás megőrzésének a fontossága. Amely annyira elhalványulni látszik a mai globalizált, túlságosan liberális világban. És ennek veszélyeiről egész köteteket lehetne írni. Íme a IV. EMI tábor KÉPEKBEN.

Nincsenek megjegyzések: