2008. augusztus 5., kedd

Újra Csíkfalva

Hugica még ott volt, ma utánamentem. A 12.ik ODFIE színjátszó találkozónak már vége volt, pénteken csíptem el belőle 1-2 órát, s bánom kicsit, hogy vasárnap délutánra már nem sikerült kiérjek. Pénteken meg ugye elrohantam Váradra, miután onnan hazaértem, épp csak a képeket töltöttem le a gépről. Írni már nem volt időm róla, pedig lett volna amit. Kaptam egy szép szülinapi ajándékot egy kedves személytől, azóta a szobám falán lóg (és megosztottam veletek). Egyszerűen csodálatos szerintem. Köszönöm nagyon szépen. Sajnos ma már nem tudtam újra megköszönni. De remélem lesz még rá alkalom.
Aztán volt más meglepetése a mai napnak, miután hazaértünk, de erről majd később talán.
A Nyárád völgye egy nagyon szép hely, csináltam ott is nehány fotót, majd csatolom őket, egyben azzal a néhánnyal, amelyeket pénteken nem tudtam feltenni idő hiányában.

Nincsenek megjegyzések: