2008. augusztus 13., szerda

Nehéz döntések...

...elé állítja néha az élet az embert. Nem is a döntéssel van sokszor a baj, hanem azzal, hogy meg kell hozni a döntést és abba az irányba lépni még azelőtt, hogy biztosan tudná az ember, hogy sikerül-e az, amelynek az irányába elképzelte a további utat. Érdekes játék ez az élet. Teli megpróbáltatásokkal, amelyek igyekeznek elvonni az ember figyelmét a lényegről. De a leglényegesebb az, hogy jól érezze magát az ember abban, amiben van, függetlenül a témától. Legyen az magánélet, munka vagy szabadidő, akkor csináljuk szívesen, ha jól érezzük magunkat benne. És a produktivitásunk is akkor lesz a maximális. S akkor keresni kell azt, ami elégtételeket tud nyújtani, minden oldalon. Én ezt keresem, tisztában vagyok azzal, hogy ezt egyesek másképpen magyarázták, de lepődjetek meg, nem érdekel. Idézek a "provokációból": "de életemnek ezen szakaszán eljutottam oda, hogy teljesen figyelmen kívül hagyom azokat a rólam alkotott véleményeket, amelyeket innen onnan hallott dolgok után fogalmaznak meg emberek, anélkül, hogy bármilyen módon megpróbálnák az információkat leellenőrizni."
Én a saját életem igyekszem élni. Igyekszem arra is, hogy ez lehetőleg a legkevesebb ember szemléletét sértse. Ennél előbbre csak a nemzeti érdekünk van. Akiket ez sért, azokkal szemben itt is megírom (olvassák), próbálkozhatnak (mint ahogy eddig is megtették már), én tanulok a hibákból. Igyekszem. És a végső itélet idejére felettük leszek. Elvont ez kicsit, tudom. Mindenki vegye ki a saját részét belőle. Ma ilyen napom van.

1 megjegyzés:

Meso írta...

Azt gondolom, hogy pontosan ettől tud szép lenni az élet: nincsenek benne "biztos" dolgok... Lehetőségek vannak, döntések vannak (és ettől lesz olyan izgalmas), utak vannak, majd újabb lehetőségek... És azt is hiszem, hogy nincs rossz út. Rossz döntések talán...