2008. július 6., vasárnap

Mozgalmas hétvége

Kedveseim, annyi minden történt, elmesélni sem tudom. Egyrészt megnéztem a The Constant Gardener. Ajánlom figyelmetekbe szeretettel, engem az elején felhúzott a pasi feleségének a viselkedése, aztán a második részben tisztára mosták. S aztán újra egy fotoszesszió az örökös botanikus kertemben, ezútal a lepkék voltak a főhősök. Egész jó KÉPEK sikerültek. Volt néhány új VIRÁG is azért, s ugye a virágbolond fejem nem engedte az elszalasztásukat. Aztán szombat délután-este Székelyberében gulyásfőző verseny. Hát jó volt s minden, csak kiborult a gulyás, amikor kirántottam az álvány egyik lábát véletlenül. Ezúton is szeretném megkövetni Mobra barátom, mert nagyon szeretett volna nyerni és ez össze is jött volna valószínüleg nekünk, mert írtó finoman indult a dolog. Annyit tudtunk csinálni még, összeszedegettünk a földről valami húsdarabokat, aztán feltöltöttük vízzel, fűszereztük, s bele a krumplit. Ehető volt. Kis jóindulattal egy különdíjat is lehet megérdemelt volna a helyzet, de az eredményhírdetést sikeresen elmosta a felhőszakadás. Amit nem én kértem, hanem úgy jött, mint a derült égből a villámcsapás. S egyéb is ugyanúgy érkezett. No de néhány KÉPET megért ez is.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

:)) Bár nem jött össze a nyeremény az ügyetlenség folytán, az a kép magáért beszél :)) A hangulat megvóóóóóót....úúúúgy póóózoltok rajta :))