2008. július 31., csütörtök

Öregszem talán?

A húgom egyik barátnője ma döbbenetes dolgot csinált. Kétszer is kezitcsókolomot köszönt, amitől én nagyon elszomorodtam. Csak nagy nehezen sikerült helyrepofozzam magam. Értem én, hogy 32, de nekem lehetőleg ne köszönjön soha senki kezitcsókolomot. Fiatalnak akarom érezni magam egész életemen át. A hónap utolsó napja is eltelt. Holnaptól augusztust írunk. Telik a szabadság is, a szabadság egy olyan dolog, ami örökké kellene tartson, dehát jól tudjuk, hogy az nem lehet. Voltam ma a kertben is egyet, egyetlen mókus mozgott, a kis jópofa. Aztán meg torta. Vártak vele otthon. Finom, gyümölcsös. Mindenből a gyümölcsös a kedvencem, például fagyiból is. Aztán csináltunk képet is a tortával. Többet is. Egy a nyilvános. Egyelőre. Amit itt lehet látni.

Nincsenek megjegyzések: