2008. július 26., szombat

Szabi - 2. Teli Nap

Újra Paltinisen. Teli programmal indultunk a kezdetektől. Azért van az, hogy bár elkezdtem megírni az első impressziókat már fenn a magasles tetején, végül mégis most estére maradt minden. Reggel hárman maradtunk az induláshoz, mobraJancsisjómagam. Aztán Nyárádtőn átvettem a vezetést (a perecet vagyis), és végül végig kitartottam. A Jancsi Oktáviája új dimenziókat jelentett, csoda, hogy miket tud az az autó, és azoknak csak valami felét ha kihasználtuk. Alapjába véve végig nyugisan mentünk, ha mindent ahhoz viszonyítunk, mi lehetett volna. De még nyugisan se tudott senki leelőzni, az teljes bizonyosság. Az időjárás a helyzethez képest velünk volt. Felvonó működött Paltinisen, az úgy volt érdekes igazán. Autóval is fel lehet menni, de az körülményesebb kicsit. Fényképeznivaló bőven akadt. Beáfonyáztunk rendesen. Felmásztam a magaslesre. Magasan voltam, a magaslaton. Aztán ettünk egy shaormát Szebenben. Egyedi volt, shaorma a javából. Simán jóllaktunk tőle, sőt alig nyomtuk el. Majd újra a szelindeki vár varázsa. Újabb képek. Időben voltunk, aztán a legjobbkor értünk Segesvárra a középkori fesztiválra. Csomó érdekes arc, mintha Szebenből minden szép lány oda ment volna. Végül pedig, hazaértünk, mindenhol szép, de a legszebb ha jól esik. Holnap korán reggel Kelemen, tehát a képek később kerülnek fel, jó éjt. De igérem, megéri majd visszanyitni ide, s megnézni a KÉPEKET.

Nincsenek megjegyzések: