2008. július 24., csütörtök

Végre kis nyugalom

Egy stresszes csütörtök, aminek a sorsa aztán megoldódott estefelé. Már jó ideje a Kelemennel álmodok. És elhatároztam, hogy összejön. S úgy néz ki, nem kell egyedül felmenjek. És holnaptól már szabadságon vagyok, cégtelefont kikapcsolom, és senki nem zaklat. Pár nap nyugi. Ma délután már a kertet is meglátogattam, felkerülnek majd a képek, de utóiratként, mert nincs rá energiám most. Aztán megbeszéltük, hogy melyik útvonalon mászunk fel. És már az elképzelése a dolgoknak is pihentetett. Reméljük jó lesz, de szerintem igen. Szombat reggel indulunk majd, kiadtam az ukázt, hogy koránkelés rulez. Ha sikeresek leszünk, akkor 2100 méter magasságából nézünk majd le, de ne igyunk előre annak a medve bőrére, amely elől esetleg menekülni fogunk majd. Csatlakozni lehet, szabad, ajánlott. Mindez azt fogja majd jelenteni, hogy akkor közlök majd telefonról a blogban, amikor éppen elcsípek egy kevés jelet. S utólag pótolom majd képileg. Igyekszem meghagyni előre a helyet nekik. Tervek. Remélem ezek olyanok, amelyek össze is jönnek majd.
UI. KÉPEK a kertből

Nincsenek megjegyzések: